077-9243777

שף פרטי לאירועים

שף פרטי לאירועים

האהבה שלי למטבח רק גדלה עם השנים וחלק מהאהבה שלי היא לראות את האנשים מתענגים על האוכל שאני מבשל. אחת האהבות הגדולות היא לבשל כשף פרטי באירועים קטנים או בבתים של אנשים, היצירה של האוכל הופכת להיות כסוג של תרפיה בלי הלחץ של אירוע גדול ולוגיסטיקה שיש מסביב ואני זוכה להעניק להם  חוויה בלתי נשכחת שגם אני זוכה בה.

אחד הדברים האהובים עליי הוא בחירת התפריט עבורם לשמוע מה העדפות שלהם ובהתאם לזאת אני בונה את התפריט עבורם, לעיתים חומר גם שנמצא בעונה שנכנס לתפריט. הכניסה לבית, למטבח הפרטי הוא הכרות כל פעם של מטבח חדש, כלים אחרים וכלי הגשה שונים, הם חלק מהחוויה של להיות שף פרטי.  

שף עד הבית

אנו מציעים לכם אירוע בוטיק איכותי שבו אני מבשל לכם ולחברים הקרובים שלכם. אני אבנה תפריט בהתאם לטעמכם האישי והעדפות שלכם, אני אגיע אליכם ואתקין לכם ארוחה שבה תוכלו להנות מתפריט עשיר ומפתיע.  וכך תוכלו להיות האורחים של עצמכם.

אנו מכינים מגוון ארוחות השף בהתאם לטעמכם האישי. הדגש הוא על ארוחות ברמה גבוהה עם חומרי גם טריים ואיכותיים. אשף פרטי מתאים למסיבת יום הולדת, מפגש חברים, ארוחת ערב משפחתית וכל אירוע חברתי או משפחתי אחר.

ארוחות השף יכולות להיות – ארוחת בוקר, ארוחת צהרים או ארוחת ערב. תוכלו לבחור קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי, מנות שאתם אוהבים או לשמוע הצעות של מנות. הבחירה של המנות בדגש על ארוחה ברמה גבוהה.

שף פרטי לאירועים קטנים

אז אם אתם מתכננים אירוע לכמות מצומצמת של אורחים או אם אתם חוגגים אירוע זוגי מיוחד או עם חברים קרובים ואתם מעוניינים בארוחת גורמה, ארוחה מפנקת ומיוחדת, עם חומרי גלם טריים, טעם בלתי מתפר ויצירתיות אני אשמח להגיע אליכם, להכיר אתכם ולבשל עבורכם.  

יחד נבחר את התפריט המתאים לכם, ניסיון של שנים רבות בתחום באירועים שונים, שף עם הבית ועוד. מאפשרים לי להכין עבורכם ארוחה שכולה חגיגה וחוויה מיוחדת שתישאר עמכם לשנים רבות.

למה לעבוד איתנו?

לא מתפשרים על הטעם – כשאנחנו אומרים אוכל טעים, אנחנו מתכוונים לכך. תפריט בסטנדרט גבוה: טריות, חומרי גלם ברמה גבוהה ומנות ערבות לחך.

אסתטיקה גבוהה – יש אימרה שהעיניים גם הן אוכלות ומלבד הטעם, אנו שמים דגש על אסתטיקה של המנות.

טריות ואיכות – חומרי הגלם הטרים ביותר והאיכותיים ביותר. ועל זה אנו לא מתפשר .וזו הסיבה שאנו עובדים עם תפריט קייטרינג משתנה בהתאם לעונות השנה. 

שירות ברמה של גבוה  שירות שמתחיל בפגישה ולומד על הטעם שלכם, וממשיך בהמון תשומת ב,  מחשבה ואהבה לאורך כל האירוע.

התאמת תפריט באופן אישי  – את התפריט אנו מתאימים לאירוע שלכם בהתאם להעדפה שלכם, קייטרינג חלבי הכולל מנות טבעוניות או צמחוניות ועוד.

זה הרבה מעבר – אנחנו דואגים להכל מ א  ועד ת.